Serviceavtale
Med sikkerhet i fokus
Service -og Driftsavtale
Når du bestiller managed hosting kan du legge til en serviceavtale. Denne garanterer 99,9% oppetid for hostingpakker og sikrer et problemfritt nettområde. Med serviceavtalen fra InfoDesk får du umiddelbar varsling og automatisk support ved feil via vårt "node check" system. Ditt nettområde kontrolleres for malware, og trafikken filtreres gjennom CloudFlare og vår Web Application Firewall. Ved angrep har du et dedikert team som raskt griper inn, alt til en fast pris.
Nivå 1
250kr
per måned
- Brukerstøtte
- Support ticket
- Rettetid innen 12 timer
- Oppdatering ukentlig
- Plugins
- WP Core
- Sikkerhet
- Tilgang til logger
- Malware fjernet gratis
- Daglig backup
- Brukerstøtte utover inkludert *
- 1490 per time
Nivå 2
400kr
per måned
- Brukerstøtte
- Support ticket
- Epost
- Rettetid innen 8 timer
- Oppdatering ukentlig
- Plugins
- WP Core
- Sikkerhet
- Node check
- Tilgang til logger
- Malware fjernet gratis
- Daglig backup
- Brukerstøtte utover inkludert
- 1190 per time
Nivå 3
600Kr
per måned
- Brukerstøtte
- Support ticket
- Epost
- Rettetid innen 4 timer
- Telefon
- Oppdatering 2 ganger / uke
- Plugins
- WP Core
- Sikkerhet
- Node check
- Tilgang til logger
- Malware fjernet gratis
- Daglig backup
- Brukerstøtte utover inkludert
- 990 per time
- Core Web Vitals
- 90-100% GT Metrix
- 90 - 100% Google Page Speed
Service- og driftsavtalen sikrer at du kan være selvhjulpen. I vår supportportal finner du svar, hjelpevideoer og selvhjelpsmateriell. Med avtalen tar vi ansvar for ditt nettsteds funksjonalitet, inkludert feilretting og malware-fjerning. Brukerfeil, nettsideendringer, innholdskorrigeringer eller hjelp med oppsett, som f.eks. epost, faktureres etter avtalens timepris.